lördag 15 januari 2011

Nytt år och Grubbelfia är riktigt dålig på att blogga.

Nytt år! Snart ett år sen jag blev singelmamma. Fan vad tiden går.
Det har hänt massor, jag hänger inte riktigt med i svängarna. Det känns som om jag lever ett dubbelliv. Ena veckan så skötsam med städning, laga mat och ösa kärlek över mina barn, till andra veckan då jag knappt orkar göra någonting mer än att ta mig till jobbet. Visst det har blivit lite partaj då och då, men eftersom jag jobbar de helger som barnen är hos pappa, så händer det inte så ofta. Men jag mår fint nu, börjar vänja mig vid detta livet, även om det absolut inte var så här det skulle bli.
Dagen började vid 7 tiden i morse då J först vaknade och satte på tv:n. Så det blev att släpa ut täcket, lägga sig i soffan och halvsova till bolibompa. Sen messade en kompis som tyckte att vi skulle äta frallefrukost ihop. Så hon kom med frallor. Mysigt att träffa henne och tragga lite skit och låta våra barn leka lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar